Alla inlägg den 30 november 2014

Av Lena Lindberg - 30 november 2014 15:08

Det blev besök på 2 loppisar idag, allt detta fick följa med hem:


  • Super retro "50-tals grön" vattenkanna, stämplad "Sved.Reg Des 96/1958 rymd 2 Lit." kanske den är tillverkad 1958..?!
  • En mycket hemtrevlig kudde ;)
  • Mjukt & härligt fårskinn, såna kan man placera överallt..
  • En trevlig Zinkkruka modell större

 

  • Fint kakfat "Serholt" tänker mig ett rött/vitt band knytet om det till jul..
  • En äldre adventsljustake i trä "Osram" dom här gamla fina ger så otroligt vackert sken, har en till likadan, blir perfekt till de 2 fönstren i vardagsrummet..
  • En trevlig & praktisk förvaringskorg modell större :)

  • IKEA:s dalahäst tavla, jag har en redan, kanske ska ge bort den här, visar sig.. ;)
  • Massa trevliga ramar i skinn, från IKEA, har foton som ligger & väntar på att bli placerade..  
  • Kunde inte låta bli att köpa dom vackra Gnomerna & Änglarna, det är ju samlarobjekt så dom kanske får "hitta hem" till nån samlare såsmåningom..;)
  • Tupperware burk modell större, bra burk helt enkelt.. 

  •  Silikonformar, tänker att jag nångång ska baka och "stå i" vi får se när det blir av..
  • Metallhängare för smycken, har länge sökt efter en men inte varit helt nöjd med utformningen, den här var ju perfekt..  
  • Trevliga julkaffekoppar från Mariehult, dom får nog vandra vidare till en samlare..
  • kapsylöppnare i smide, verkligen trevlig..jag faller ofta för handsmidda föremål..

  •  Inte säsong för mygg för tillfället, men när det är det så gillar dom mig skarpt, nu är jag beväpnad..   
  • En praktisk hårfixare till juvelerna..
  • Trådbackar..!! Såna kommer behövas i mängder när vi ska inreda "kattvinden" här hemma..  
  • 2 bra DVD-filmer, livet är en Schlager ska bli kul att se igen och Harry Potter filmerna gillar vi oxå härhemma..

 

Presentation

Sök i bloggen

Pelargonlistor

Föreningar

 

Pelargonbloggar

Fakta & Skötsel

Artiklar & Tips

Pelargonställen försäljning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards